maandag 12 oktober 2009

Tijd gaat snel!

De tijd gaat snel!

Heel toevallig kwam ik vandaag nog eens op deze blog terecht.
Een project waar ik ooit eens mee gestart ben maar door andere drukke bezigheden een tijd aan de kant heb moeten zetten.

Eigenlijk komt het me wel goed uit dat ik deze teruggevonden heb want ondertussen ben ik nog steeds bezig met het promoten van sites en probeer ik nog steeds manieren te vinden om een centje bij te verdienen op het internet.

1 - Hoe zit het met die linkdirectory?

Vrij goed eigenlijk, bijna dagelijks wordt er wel eens een link aangemeld dus dat zit goed. Ik heb ook geen werk of kosten aan dat spul dus dat is wat het is.

2 - Waar ben je nog allemaal mee bezig?

Tja.. eigenlijk te veel om op te noemen. De belangrijkste zaken zijn mijn twee webshops die ik ondertussen heb uitgebouwd.

http://www.bongosport.be/
http://www.primalshop.be/

Momenteel hou ik me vooral bezig met de tweede. De eerste was een mooie testcase om de software te leren kennen. (Als er iemand geinteresseerd is in die eerste, een volledig werkende shop, wel zonder leveranciers....)
De tweede is relatief nieuw. Promotie hiervoor is nog volop aan de gang.

3 - Ga je nu meer artikels schrijven hier?

Ja, dat denk ik wel.
Het promoten van www.primalshop.be geeft me weer een hele pak goede redenen om het internet af te schuimen op zoek naar goede tips & tricks over online marketing enz.

Ondertussen heb ik al verschillende blogs en internetpaginas doorgenomen die allemaal beloven dat zij de waarheid in pacht hebben maar er zijn er nog maar een paar die echt op een realistische manier iets kunnen bijdragen volgens mij.

Vanaf nu hou ik jullie (terug) op de hoogte van mijn ontdekkingen.

Graag lees ik natuurlijk ook jullie tips en tricks over online promotie en als jullie weet hebben van spullen die je absoluut niet moet doen, laat het dan ook even weten!

Tip 1: http://www.eelcodeboer.nl/

Ik ben er nog niet volledig door maar hij zou normaal moeten weten waar hij mee bezig is. Liefhebbers gaan hier wel één en ander vinden.

Geen opmerkingen: