zondag 25 oktober 2009

Geef eens iets weg

Wist je dat iets weggeven een goede manier van marketing is?

Ja, het klinkt gek maar het is zo.
Ik leg het jullie uit. Als je wil dat er bezoekers komen op je site is iets dat gratis is altijd een goede publiekstrekker.
Zowieso krijgen de lezers van mijn blog al heel wat gratis van mij. Ze krijgen namelijk goede adviezen zomaar voorgeschoteld.
Op het eerste gezicht stelt dit natuurlijk niks voor, iedereen kan op internet spullen gaan opzoeken of in een boek allerlei informatie lezen.

Dat is waar, maar dat is wat veel mensen onderschatten. Het verzamelen van info, het lezen van boeken enz. is een tijdrovende bezigheid. Als iemand voor jou dus deze informatie samenvat en de belangrijkste zaken samenvat, is dat voor jou enorm veel tijdswinst.

Dat is wat jullie dus constant van mij krijgen. Ik offer mijn tijd op om zoveel mogelijk spullen samen te vatten voor jullie.

Vandaag echter ga ik nog een stapje verder. Vandaag kunnen jullie echt iets fysieks downloaden dat jullie gratis van mij krijgen.

Ik kan geen games programmeren, ik kan ook niks met men handen maken dus dat moeten jullie van mij niet verwachten. Wat ik wel heel goed kan, is spullen opzoeken op internet en verzamelen.
In één van mijn vorige posts liet ik jullie al weten dat jullie dit gingen krijgen: een verzameling van links waar jullie je site gratis kunnen aanmelden.

Deze verzameling is misschien niet compleet maar is zeker meer dan een goed begin!

Download de file hier (rechtermuisklik en 'opslaan als)

Als ik nieuwe links heb, steek ik ze er bij. Kom dus af en toe eens kijken of de verzameling nog gegroeid is.

Groeten

Kristof

Geen opmerkingen: