maandag 12 oktober 2009

Damn! Waarom heb ik daar nou weer niet aan gedacht?!

Dat het niet altijd meezit zal iedereen die aan zijn eigen online-weg timmert wel al eens gemerkt hebben...

Ik krijg net een mailtje van het moederhuis van Primal (waar ik mijn produkten bestel):

We are very pleased you are interested in our products, and would love to continue growing our business relationship so both parties are as successful as possible. However, ...

Wat blijkt nu? Ik heb met men stomme kop één van hun logos verwerkt in één van de prenten op mijn shop en dat mag uiteraard niet.
Alle product images enz. mag ik wel gebruiken maar niet dat logo. Ik ben geen affiliate, enkel een dealer.
In al mijn enthousiasme heb ik daar absoluut niet bij stilgestaan. Copyright is nochtans een term die me wel bekend voorkomt :-)

Vooraleer ik heel de site weer te begin om te gooien, heb ik eerst maar even geinformeerd over welke prent het juist gaat en wat wel en niet door de beugel kan.

Ik ben benieuwd...

Anderzijds is het weer een goede les.
Volgende keer informeer ik me eerst even wat beter of laat ik gewoon de logos en prenten voor een shop door een designer maken in plaats van alles zelf te willen doen.

Maar, zoals ik al een paar keer ergens gelezen heb:

"De weg naar je doel moet niet altijd recht zijn, via veel bochten en obstakels kan ook, als je er maar geraakt."

Geen opmerkingen: