woensdag 24 september 2008

Status update bloogle.be


In mijn inleidingspost kon je al lezen dat dit een blog is die ik voor twee dingen wil gebruiken:
bedenkingen en opmerkingen over zaken die me bezighouden ventileren én het promoten van mijn link directory project http://www.bloogle.be/

Acties

Ondertussen is de site een goede twee weken online en heb ik via verschillende manieren al geprobeerd van publiciteit hiervoor te maken.
Ik heb men link aan zoveel mogelijk bekenden doorgegeven, aangemeld bij verschillende sites, links geplaatst op men andere sites, enz.
Ook heb ik op verschillende forums laten weten dat je je blog kan promoten via www.bloogle.be.

Resultaat

Het resultaat van al deze inspanningen is voorlopig nog niet echt bevredigend te noemen!

Zelf had ik 50 links gepost op de site en ondertussen staan er 79 op. Dat wil dus zeggen dat ik er tot nu toe in geslaagd ben van 29 mensen te overhalen van hun url toe te voegen op mijn site. Op zich is dat geen slecht resultaat te noemen zullen veel mensen denken en inderdaad, daar ben ik gedeeltelijk mee akkoord.

Ik heb echter al een paar andere sites waar ik dagelijks ook wat bezoekers trek dus wil ik met deze link directory toch echt wat hoger mikken!
Het is de bedoeling van een 'naam' te worden in directory land dus de weg is voorlopig nog lang!

Conclusie:

Misschien moet ik, zonder te vlug tevreden te zijn, wat meer geduld leren hebben... Misschien komt vandaag of morgen eens een grote site op die van mij die mij wat kan promoten... Misschien werkt het helemaal zo niet en moeten we blijven promoten en nieuwe technieken uitproberen elke dag!

Afwachten dus!

Groeten

Kristof

Geen opmerkingen: