maandag 22 september 2008

Het eerste bericht

Het eerste bericht... Dat is naar het schijnt het moeilijkste.

Ik zal dan maar een korte toelichting geven over mezelf en over de bedoeling van dit blog.

Mijn naam is Kristof, ik ben een prille dertiger, getrouwd en vader van een zoontje.

Al jaren ben ik zowel beroepsgewijs als prive vrijwel constant met pc en internet bezig. Dit blog start ik met twee redenen.
Enerzijds wil ik graag een ander project van mij, een link directory, opvolgen en promoten aan de hand van dit dagboek en anderzijds kan ik hier de dingen kwijt die me dagelijks bezig houden.

Voor de rest probeer ik ook van af en toe eens vanachter mijn pc te komen en wat aan sport te doen. Er zijn eigenlijk maar twee sporten waar ik me vooral mee kan bezighouden: fietsen doe ik actief en voetbal beleef ik passief.

Alle andere dingen zullen allicht aan het licht komen als deze blog zich verder ontwikkeld.

Veel leesplezier.

Kristof

Geen opmerkingen: